Porte aperte alla Filologica in occasione della Notte di San Giovanni
Si avvicina la notte di San Giovanni, uno dei momenti più speciali del calendario friulano, dove la scienza astronomica si mescola e si intreccia a ritualità e credenze antichissime. Per l’occasione, la sede udinese della Società Filologica Friulana apre le sue porte ai curiosi, con un appuntamento dedicato alla scoperta della sua storia, oltre che della tradizione del mazzo di San Giovanni.
Lunedì 24 giugno, alle ore 18.00, infatti, sarà possibile partecipare ad una visita guidata di Palazzo Mantica (via Manin 18), edificio storico del XVI secolo e “casa” della Filologica a partire dagli anni Sessanta.
Inoltre, si potranno scoprire i segreti del mazzo di San Giovanni raccolti a Cercivento da Andreina Nicoloso Ciceri e Olivia Averso Pellis nei loro documentari risalenti agli anni Settanta. Per concludere, tutti i partecipanti potranno mettere in pratica queste conoscenze realizzando il proprio mazzo di San Giovanni, grazie al laboratorio pratico a cura del Docuscuele – Centro regionale di Documentazione, Ricerca e Sperimentazione didattica per la scuola friulana. L’evento è gratuito.
Per informazioni e per prenotazioni: 0432 501598 int. 6, docuscuele@scuelefurlane.it.
La Filologjiche e vierç lis sôs puartis pe Gnot di Sant Zuan
Si svicine la gnot di Sant Zuan, un dai moments plui speciâi dal calendari furlan, li che la sience astronomiche si misclice e si instrece cun ritualitâts e crodincis antigonis. Pe ocasion, la sede udinese de Societât Filologjiche Furlane e vierç lis sôs puartis ai curiôs, cuntun apontament dedicât ae scuvierte de sô storie, in plui che de tradizion dal mac di Sant Zuan.
Lunis ai 24 di Jugn, aes 6 sot sere, di fat, si podarà cjapâ part a une visite vuidade aes stanziis di Palaç Mantica (vie Manin 18), edifici storic dal XVI secul e “cjase” de Filologjiche a tacâ dai agns Sessante. Cun di plui, si podaran scuvierzi i segrets dal mac di Sant Zuan cjapâts sù a Çurçuvint di Andreina Nicoloso Ciceri e Olivia Averso Pellis intai lôr documentaris dai agns Setante. Ae fin, ducj i partecipants a podaran meti in pratiche chestis cognossincis fasint sù il propri mac di Sant Zuan, in gracie dal laboratori pratic par cure dal Docuscuele – Centri regjonâl di Documentazion, Ricercje e Sperimentazion didatiche pe scuele furlane.
L’event al è sore nuie.
Par informazions e par prenotazions: 0432 501598 int. 6, docuscuele@scuelefurlane.it.