“Restiamo Umani”: al Palamostre un viaggio tra musica e parole per la Pace
L’appuntamento fa parte del cartellone di Teatri Stabil Furlan, ed è in programma venerdì 6 dicembre, alle 20.30
È uno spettacolo che si fa portavoce del valore della diversità, intesa come ricchezza. Simbolo, in musica, di integrazione e rispetto: nell’ambito della Stagione di Teatri Stabil Furlan, venerdì 6 dicembre, alle 20.30, il Teatro Palamostre di Udine ospiterà “Restiamo Umani”, di Nicola Milan: musica e voce si uniranno in un viaggio unico ed emozionante, un’ode alla pace, in un tempo in cui, troppo spesso, si parla di guerra, si fomenta l’odio e si trasformano le differenze in muri invalicabili.
“Restiamo Umani” parla però anche di rispetto della Madre terra, di attaccamento alle proprie radici e, attraverso il linguaggio universale della musica, di condivisione, dialogo, fratellanza. Lo spettacolo si diversifica e si arricchisce a ogni brano, in un susseguirsi di stili e suoni diversi, musica strumentale e vocale, si alternano in un crescendo che rapirà l’attenzione del pubblico, conducendolo in un originale itinerario musicale. All’attore Paolo Mutti spetterà invece introdurre i brani, preparando gli ascoltatori con delle toccanti letture o guidandoli nella comprensione dei testi, rendendo la performance uno spettacolo di musica e parole, a tutto tondo.
La musica originale, firmata proprio da Nicola Milan, lo vedrà alternarsi fra pianoforte e fisarmonica. Con lui anche Alessio Zoratto, al contrabbasso e oud; Francesca Koka al violino; e Pietro Sponton alle percussioni e batteria. Le note si intrecceranno alle voci del coro VocinVolo – Ritmea di Udine diretto da Lucia Follador (giovani tra gli 8 e i 20 anni) in un crescendo di emozioni, fino ad arrivare al gran finale, che vedrà per l’occasione la partecipazione del Coro SineTempore di Gonars, e di Francesca Ziroldo voce solista. Insieme chiuderanno lo spettacolo in un’invocazione alla Pace.
BIGLIETTERIA – I biglietti saranno disponibili in prevendita esclusivamente online, sul circuito VivaTicket. Nei giorni di spettacolo, la biglietteria sarà aperta un’ora prima dell’inizio dell’evento nel luogo dove si svolge la rappresentazione per l’acquisto dei biglietti fisici. Si ricorda inoltre che il Teatri riconosce un ingresso omaggio all’accompagnatore che assiste persone diversamente abili.
INFORMAZIONI – Maggiori informazioni sono disponibili sul sito del Teatri Stabil Furlan www.teatristabilfurlan.it | 392.3273719 | Facebook | Instagram
NICOLA MILAN – Musicista colto e raffinato, Nicola Milan ha calcato numerosi palchi in Italia e all’estero, proponendosi principalmente con composizioni proprie. Con il Quinteto Porteño, di cui è il fondatore, ha pubblicato quattro album, tra cui “Desiderata” e “Rinascimento” (disco della settimana su Radio Rai 3), ottenendo ampio apprezzamento da pubblico e critica. Da solista, ha all’attivo un album di brani originali per pianoforte “Come una figura nella nebbia”: un viaggio emotivo intriso di passione per la vita.
TEATRI STABIL FURLAN – Fondato nel 2019 su iniziativa del Comune di Udine, il Teatri Stabil Furlan è un’Associazione Culturale riconosciuta dalla Regione Autonoma Friuli Venezia Giulia, che ha come soci fondatori il Comune di Udine, l’ARLeF – Agjenzie regjonâl pe lenghe furlane, la Società Filologica Friulana, la Fondazione Teatro Nuovo Giovanni da Udine, il CSS Teatro Stabile di innovazione del FVG, la Civica Accademia d’Arte Drammatica Nico Pepe, l’Istitût Ladin Furlan Pre Checo Placerean, e come scopo statutario l’attività di produzione e circuitazione di spettacoli teatrali professionali che valorizzino la lingua e la cultura friulane utilizzando la lingua friulana o di altre minoranze linguistiche e che abbiano caratteristiche di professionalità in tutte le loro componenti artistiche, tecniche ed organizzative.
“Restiamo Umani”: al Palamostre un viaç unic e emozionant tra musiche e peraulis tal segn de Pâs
L’apontament al è intal cartelon dal Teatri Stabil Furlan, e al è in program vinars ai 6 di Dicembar, aes 20.30
Al è un spetacul che al vûl dâ vôs al valôr de diversitât, viodude tant che ricjece. Simbul, in musiche, di integrazion e rispiet: te suaze de Stagjon dal Teatri Stabil Furlan, vinars ai 6 di Dicembar, aes 20.30, il Teatri Palamostre di Udin al ospitarà “Restiamo Umani”, di Nicola Milan: musiche e vôs si zontin intun viaç unic e plen di emozion, une ode ae pâs, intun timp là che, masse dispès, si fevele di vuere, si stice la asse e si trasformin lis diferencis in muraiis impussibilis di passâ.
“Restiamo Umani” al fevele dut câs ancje di rispiet pe Mari tiere, di leams cu lis propriis lidrîs e, midiant dal lengaç universâl de musiche, di condivision, dialic, fradilance. Il spetacul al cambie e si insiore cun ogni toc, intune sucession di stîi e di sunôrs diviers. La musiche strumentâl e vocâl si alternin e a cressin in maniere graduâl, cjapant la atenzion dal public e menantlu par man intun itinerari musicâl origjinâl. L’atôr Paolo Mutti, invezit, al introdusarà i tocs, preparant i scoltadôrs cun leturis che a tocjin o judantju inte comprension dai tescj, in maniere di fâ deventâ la performance un vêr spetacul di musiche e di peraulis.
La musiche origjinâl, firmade propit di Nicola Milan, lu viodarà esibîsi cul pianoforte e la armoniche. Cun lui a saran ancje Alessio Zoratto al liron e oud; Francesca Koka al violin; e Pietro Sponton aes percussions e batarie. Lis lôr notis si slargjaran intune cu lis vôs dal côr VocinVolo – Ritmea di Udin, direzût di Lucia Follador (fat di zovins tra i 8 e i 20 agns) intun cressi di emozions che al tocjarà il moment plui impuartant tal grant finâl, là che pe ocasion al parteciparà il côr SineTempore di Gonârs, cun Francesca Ziroldo tant che vôs soliste. A sieraran il spetacul insiemi cuntune invocazion ae Pâs.
BILIETS – I biliets a saran a disposizion in prevendite dome online, tal circuit VivaTicket. Tai dîs di spetacul, par podê comprâ i biliets fisics, la bilietarie e sarà vierte tal lûc là che si davuelç la rapresentazion une ore prin che al scomenci l’event. Si ricuarde ancje che il Teatri al ricognòs une jentrade gratuite a cui che al compagne e che al assist personis cun disabilitâts.
INFORMAZIONS – Plui informazions a sono a disposizion tal sît dal Teatri Stabil Furlan www.teatristabilfurlan.it | 392.3273719 | Facebook | Instagram |
NICOLA MILAN – Musicist cult e fin, Nicola Milan al à cjalcjât une vore di senis sedi in Italie che tal forest, presentant soredut composizions sôs. Cul Quinteto Porteño, che al à fondât, al à publicât cuatri albums, fra chescj “Desiderata” e “Rinascimento” (disc de setemane su Radio Rai 3), otignint la stime dal public e de critiche. Di solist, al svante un album di tocs origjinâi par pianoforte “Come una figura nella nebbia”: un viaç emotîf strafont di passion pe vite.
TEATRI STABIL FURLAN
Fondât tal 2019 par iniziative dal Comun di Udin, il Teatri Stabil Furlan al è une Associazion Culturâl ricognossude de Regjon Autonome Friûl-Vignesie Julie; i socis fondadôrs a son il Comun di Udin, la ARLeF – Agjenzie regjonâl pe lenghe furlane, la Societât Filologjiche Furlane, la Fondazion Teatri Gnûf “Giovanni da Udine”, il CSS Teatri Stabil di inovazion dal F-VJ, la Academie Civiche di Art Dramatiche Nico Pepe e l’Istitût Ladin Furlan Pre Checo Placerean. Il statût al à tant che obietîf la produzion e la difusion di spetacui teatrâi professionâi che a valorizin la lenghe e la culture furlane, doprant il furlan, o altris minorancis linguistichis, e che a dimostrin alte cualitât in ducj i aspiets, artistics, tecnics e organizatîfs.