Alla Festa della Mela di Tolmezzo torna il laboratorio di Maman!
L’appuntamento, tutto dedicato ai più piccoli, sarà curato dall’ARLeF e condotto da Daria Miani, sabato 16 settembre, alle 15.30
Quello con Maman!, in occasione della Festa della Mela di Tolmezzo, è un appuntamento ormai fisso per i più piccoli. Anche quest’anno, durante la 27^ edizione della manifestazione che dal 15 al 17 settembre animerà la cittadina carnica, è perciò in programma “Cjantâ e zuiâ cun Maman!”. Il laboratorio, curato dall’ARLeF – Agjenzie regjonâl pe lenghe furlane, sarà condotto sempre da Daria Miani e si terrà sabato 16 settembre, alle 15.30, sotto la tensostruttura presente in piazza XX settembre. Per i bimbi sarà l’occasione per cantare, giocare e conoscere meglio un famoso simbolo della Carnia: il gugjet. Come da tradizione, poi, a conclusione dei giochi, tutti i partecipanti riceveranno un simpatico gadget.
Sarà un bel modo per divertirsi con la lingua friulana in attesa dell’ottava stagione della nota trasmissione per bambini, in onda dal 6 ottobre (tutti i venerdì alle 18.30) con tante novità, piccoli amici, una rubrica per giocare con il friulano e l’inglese e nuovi cartoni animati. Il programma propone esperienze ludiche ed educative adatte ai bambini della scuola materna e primaria ed è proprio quello stesso format, fatto di gioco e didattica, che sarà proposto a Tolmezzo, per un pomeriggio da trascorrere all’insegna del divertimento, in friulano!
Maman! è un programma televisivo per l’infanzia tutto in lingua friulana, risultato di una coproduzione dell’ARLeF e di Telefriuli (canale 11 dtt). Il format, molto apprezzato dai piccoli telespettatori, è nato con l’intenzione di colmare l’assenza di programmi in friulano dedicati ai più piccoli e offrire, allo stesso tempo, una trasmissione capace di mettere in contatto bimbi e famiglie col plurilinguismo.
Te Fieste dal Miluç di Tumieç al torne il laboratori di Maman!
L’apontament, dedicât ai plui piçui, al sarà curât de ARLeF e condusût di Daria Miani, sabide ai 16 di Setembar, aes 15.30
Chel cun Maman!, in ocasion de fieste dal Miluç di Tumieç, al è un apontament aromai fis pai plui piçui. Ancje chest an duncje, vie pe edizion numar 27 de manifestazion che dai 15 ai 17 di Setembar e animarà la citadine cjargnele, al è in program “Cjantâ e zuiâ cun Maman!”. Il laboratori, curât de ARLeF – Agjenzie regjonâl pe lenghe furlane, al sarà condusût simpri di Daria Miani e si davuelzarà sabide ai 16 di Setembar, aes 15.30, tal tendon che si cjate in place XX settembre. Pai fruts, cheste e sarà la ocasion par cjantâ, zuiâ e cognossi miôr un simbul innomenât de Cjargne: il “gugjet”. Par rispietâ la tradizion po, finîts i zûcs, a ducj i partecipants ur vignarà dât un simpatic regâl.
Chest event al sarà un biel mût par divertîsi cu la lenghe furlane spietant la otave stagjon de innomenade trasmission par fruts, in onde dai 6 di Otubar (ogni vinars aes 18.30) cun tantis novitâts, piçui amîs, une rubriche par zuiâ cul furlan e cul inglês e gnûfs cartons animâts. Il program al propon esperiencis ludichis e educativis adatis ai fruts de scuele materne e primarie e al è propit il stes format, fat di zûc e di didatiche, che al sarà proponût a Tumieç, par un dopomisdì di passâ divertintsi, par furlan!
Maman! al è un program televisîf pe infanzie dut in lenghe furlane. Al è il risultât di une coproduzion de ARLeF e di Telefriuli (canâl 11 dtt). Il format, cetant preseât dai piçui telespetatôrs, al è nassût par jemplâ la mancjance di programs par furlan dedicâts ai plui piçui e par ufrî tal stes timp une trasmission buine di meti in contat fruts e fameis midiant dal plurilinguisim.