Europeada: il Friûl ai quarti agli Europei per le minoranze
Il plauso dell’Aclif con il presidente Sergon
Sedici gol realizzati, solo sei subiti, per tre vittorie nette e la qualificazione ai quarti di finale come prima del proprio girone: sta stupendo tutti la Selezione maschile del Friûl al torneo Europeada, campionati europei di calcio dedicati alle minoranze storiche in corso di svolgimento nella regione transfrontaliera dello Schleswig tra Danimarca e Germania. I ragazzi del mister Lizzi e Trangoni hanno superato nell’ordine i cugini degli Sloveni d’Italia nel derby regionale per 4-2, gli Ungheresi di Romania per 4-1 e infine i Tedeschi di Ungheria per 8-3.
Proprio stamani (3 luglio) è stato effettuato il sorteggio per i quarti: gli avversari della fase a eliminazione diretta saranno i giocatori dell’Alta Slesia (minoranza tedesca in Polonia a loro volta qualificatisi a punteggio pieno nel loro girone). March in programma domani 4 luglio alle 17.
Intanto arriva il plauso dell’Assemblea di Comunità Linguistica Friulana (ACLiF) che riunisce 148 Comuni dove è parlata e riconosciuta la lingua friulana.
“Complimenti e un grande incitamento per il proseguimento del torneo – ha dichiarato il presidente dell’Assemblea Daniele Sergon, sindaco di Capriva del Friuli -: i friulani sono con voi per tenere in alto i nostri colori. Un torneo che non è solo un grande momento sportivo ma anche un’occasione di conoscenza reciproca e confronto tra le minoranze d’Europa, alle prese spesso con problematiche di tutela comuni. Lo sport è un veicolo importante di promozione e anche noi come Assemblea lo inseriremo sempre più nelle nostre attività. Nel frattempo, un grande Fuarce Friûl per incoraggiare ancora di più i nostri ragazzi!”.
Le laude da l’Aclif cul president Sergon
Sedis goi fats, dome sîs cjapâts, par trê vitoriis claris e la cualificazion ai cuarts di finâl come prime dal so ziron: e je daûr a maraveâ ducj la Selezion masculine dal Friûl al torneu Europeade, campionât european di balon dedicât a lis minorancis storichis che si davuelç inte regjon transfrontaliere dal Schleswig, a cjaval di Danimarche e Gjermanie. I fantats dai alenadôrs Lizzi e Trangoni a àn superât prin i cusins dai Slovens di Italie intal derby regjonâl par 4-2, po dopo i Ongjarês di Romanie par 4-1 e di ultin i Todescs di Ongjarìe par 8-3.
Propit vuê di matine (3 di Lui) e je stade fate l’estrazion pai cuarts: i aversaris de fase a eliminazion direte a saran i zuiadôrs de Alte Slesie (ancje lôr passâts a plens ponts intal lôr ziron). La partide si zuiarà doman a lis 5 dal dopomisdì. L’Alte Slesie e je une regjon di minorance todescje in Polonie
Intant e rive la laude de Assemblee di Comunitât Linguistiche Furlane (ACLiF) ch’e met adun 148 Comuns dulà che si fevele la lenghe furlane.
“Compliments e un grant sburt pe continuazion dal torneu – al à dit il president de Assemblee Daniele Sergon, sindic di Caprive -: i furlans a son cun voaltris par tignî alt i nestris colôrs. Un torneu che nol è dome un grant moment sportîf ma ancje une ocasion di cognossisi un cul altri e di confrontâsi dentri des minorancis d’Europe, che dispès a àn ce fâ cun problematichis di tutele compagnis. Il sport al è un veicul impuartant di promozion e ancje nô come Assemblee lu metarìn simpri di plui intes nestris ativitâts. Intal timp, un grant Fuarce Friûl par dâur ancjemò plui anim ai nestris fantats!”.