“Maman!” arriva alla Festa della Mela di Tolmezzo
Sabato 21 settembre, alle 15.30 Daria Miani conduce il laboratorio in lingua friulana per i più piccoli dedicato ai “Numaruts”, la versione friulana della nota serie BBC “Numberblocks”
Torna il tradizionale appuntamento con Maman! alla Festa della Mela di Tolmezzo. Anche quest’anno, in occasione della 28^ edizione della manifestazione che animerà la cittadina carnica, è in programma un pomeriggio dedicato ai più piccoli con “1, 2, 3, 4, 5… Numaruts cun Maman!”. Il laboratorio ludico didattico, proposto dall’ARLeF – Agjenzie regjonâl pe lenghe furlane, si terrà sabato 21 settembre, alle 15.30, sotto la tensostruttura presente in piazza XX Settembre. Insieme alla loro beniamina Daria Miani, conduttrice della trasmissione tv Maman!, i bimbi potranno divertirsi con i simpatici e coloratissimi regoli protagonisti del cartone animato “I Numaruts”. Il cartone è la versione friulana di “Numberblocks”, la nota serie della BBC che facilita i più piccoli nell’apprendimento delle tabelline. Saranno proiettate anche alcune puntate del cartone inserite in Maman!, la trasmissione per i bambini tutta in friulano (su Telefriuli, tutti i venerdì alle 18.30, in replica la domenica alle 7 e alle 13, e sulla Tv on demand) e disponibili anche sul sito arlef.it e sul canale YouTubedell’ARLeF.
“1, 2, 3, 4, 5… Numaruts cun Maman!” sarà un bel modo per divertirsi con la lingua friulana in attesa della nuova stagione della nota trasmissione, che prenderà avvio venerdì 11 ottobre su Telefriuli. Tra le novità, da segnalare la presenza di una simpatica “vicina di casa” della conduttrice Daria, Desiree Chiappo Debegnach. Fra le conferme, invece, non poteva mancare l’amatissima rubrica “Zuìn cu lis lenghis” che invita i bambini a giocare con la lingua friulana e la lingua inglese. Il programma propone esperienze ludiche e educative adatte ai bambini della scuola materna e primaria ed è proprio quello stesso format, fatto di gioco e didattica, che sarà proposto a Tolmezzo. Prima di salutarsi, tutti i partecipanti riceveranno un simpatico dono, un ricordo del pomeriggio trascorso a divertirsi con la lingua friulana.
__________________________________________
“Maman!” al rive ae Fieste dal Miluç di Tumieç
sabide ai 21 di Setembar, aes 15.30 Daria Miani e presente il laboratori in lenghe furlane pai plui piçui dedicât ai “Numaruts”, la version furlane de innomenade serie de BBC “Numberblocks”
Ancje chest an, in ocasion de edizion numar 28 de Fieste dal Miluç di Tumieç, al torne l’apontament tradizionâl cun Maman!. Inte suaze de manifestazion che e animarà la citât cjargnele al è in program un dopomisdì dedicât ai plui piçui cun “1, 2, 3, 4, 5… Numaruts cun Maman!” Il laboratori ludic didatic, proponût de ARLeF – Agjenzie regjonâl pe lenghe furlane, si fasarà sabide ai 21 di Setembar, aes 15.30, tal tendon in place XX di Setembar. Adun cu la lôr beniamine Daria Miani, la condutore de trasmission TV Maman!, i fruts a podaran passâse cui simpatics modonuts, une vore colorâts, protagoniscj dal carton animât “I Numaruts”. Il carton al è la version furlane di “Numberblocks”, la innomenade serie de BBC che e jude i plui piçui a imparâ a fâ di cont. A saran proietadis ancje pontadis dal carton trasmetudis intant di Maman!, il program par fruts dut par furlan (su Telefriuli, ogni vinars aes 18.30, in repliche la domenie aes 7 e aes 13, e su la TV on demand) e che si puedin cjatâ ancje tal sît arlef.it e tal canâl YouTube de ARLeF.
“1, 2, 3, 4, 5… Numaruts cun Maman!” al sarà une biele maniere par divertîsi cu la lenghe furlane, in spiete de gnove stagjon de trasmission, che e tacarà vinars ai 11 di Otubar su Telefriuli. Tra lis novitâts, la presince di une simpatiche “vicine di cjase” de condutore Daria, Desiree Chiappo Debegnach. Fra lis confermis, invezit, no podeve mancjâ la rubriche “Zuìn cu lis lenghis”, tant preseade dai fruts, che ju jude a zuiâ cu la lenghe furlane e cun chê inglese.
Il program al propon esperiencis ludichis e educativis adatis ai fruts de scuele de infanzie e primarie e al è propit chel stes format, fat di zûcs e di didatiche, che al sarà protagonist a Tumieç. Prin di saludâsi, a ducj i partecipants ur vignarà dât un regâl simpatic, un ricuart dal dopomisdì passât a divertîsi cu la lenghe furlane.